| ШКІЛЬНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| ПОЧАТКОВИЙ КУРС ФОНЕТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
|
| ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ТА ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ПО) |
|
| ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРА ТА ВИРАЗНЕ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (ДО) |
|
| МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| ПРАКТИЧНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
|
| ІНОЗЕМНА (АНГЛІЙСЬКА) МОВА |
|
| ПСИХОЛОГІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
|
| ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
|
| КРАЄЗНАВЧА РОБОТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
|
| МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З НАРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (4 КУРС) |
|
| МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З НАРОДОЗНАВСТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (3 КУРС) |
|
| ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ) |
|
| ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ |
|
| МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЗДОРОВ’Я І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
| ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА (2 КУРС) |
|
| ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ ТА ОСНОВИ ДИЗАЙНУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ (4 КУРС) |
|
КОМУНІКАТИВНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
|
|
| ОСНОВИ КУЛЬТУРИ І ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (4 КУРС) |
|
| ОСНОВИ КУЛЬТУРИ І ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ (3 КУРС) |
|
| ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
|
| ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
|
|
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЧАТКОВОГО КУРСУ ПРИРОДОЗНАВСТВА
|
|
| |
|