Силабуси вибіркових освітніх компонент на 2025-2026 н.р.
|
другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Професійна мобільність майбутнього фахівця у галузі освіти |
Професійно-особистісний коучинг діяльності майбутнього педагога
|
Дизайн-діяльність майбутнього вчителя початкових класів |
Силабуси вибіркових освітніх компонент на 2024-2025 н.р.
|
другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Інфомедійна грамотність в початковій школі |
Лідерський потенціал, академічна свобода та емоційний інтелект учителя початкових класів |
Проєктування інноваційного й адаптивного освітнього середовища в закладах освіти |
Технології особистісно-професійного саморозвитку вчителя початкових класів |
Силабуси вибіркових освітніх компонент на 2023-2024 н.р. |
другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Моделювання та аналіз педагогічної діяльності вчителя ПК |
Рефлексивно-оцінювальна діяльність учителя початкових класів |
Інфо-медійна грамотність в початковій школі |
Проєктування інноваційно-адаптивного освітнього середовища
|
Лідерський потенціал, академічна свобода та емоційний інтелект
учителя початкових класів |
Технології особистісно-професійного саморозвитку вчителя початкових класів
|
Силабуси вибіркових освітніх компонент на 2022-2023 н.р. |
другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Інфо-медійна грамотність у початковій школі (2 курс, 3 семестр) |
Проєктування інноваційного й адаптивного освітнього середовища (1 курс, 2 семестр) |
Технології особистісно-професійного саморозвитку вчителя початкових класів (1 курс, 2 семестр) |
Інноваційні технології вивчення мистецької освітньої галузі в початковій школі (1 курс, 2 семестр) |
Інноваційні технології вивчення технологічної освытньої галузі в початковій школі (1 курс, 2 семестр) |
Силабуси вибіркових освітніх компонент на 2020-2021, 2021-2022 н.р. |
другий (магістерський) рівень вищої освіти |
Вибірковий блок 1 “Мова і література (англійська/німецька)” |