| Шифр за ОПП | Назва освітньої компоненти | Силабус | Робоча програма | 
| Обов’язкові освітні компоненти | |||
| Освітні компоненти загальної підготовки | |||
| ООК 01 | Методика наукових досліджень | ||
| Освітні компоненти професійної підготовки | |||
| ООК 02 | Актуальні питання сучасної педагогіки та психології | ||
| ООК 03 | Актуальні питання початкової освіти | ||
| ООК 04 | Організаційно-методична робота в галузі початкової освіти | ||
| ООК 05 | Фахові компетентності вчителя початкових класів в умовах цифрового освітнього середовища | робоча програма | |
| ООК 06 | Інноваційні технології вивчення: | ||
| ООК 06.01 | мовно-літератуної освітньої галузі в початковій школі | ||
| ООК 06.02 | математичної освітньої галузі в початковій школі | ||
| ООК 06.03 | інтегрованого курсу “Я досліджую світ” | ||
| ООК 07 | Комунікативні стратегії в професійній діяльності вчителя початкових класів | ||
| ООК 08 | Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу Нової української школи | ||
| ООК 09 | Актуальні питання інклюзивного навчання та педагогічного супроводу молодших школярів | ||
| Вибіркові освітні компоненти | |||
| Освітні компоненти за вибором здобувачів початкової освіти | |||
| ВОК | Інфомедійна грамотність у початковій школі | силабус | робоча програма | 
| ВОК | Технології дистанційного навчання в початковій школі | силабус | робоча програма | 
| ВОК | Освітні технології | силабус | робоча програма | 
| ВОК | Історія управління освітою | силабус | робоча програма | 
| ВОК | Рефлексивно-оцінювальна діяльність вчителя початкових класів | силабус | робоча програма | 
| ООК 10 | Практика: | ||
| ООК 10.01 | виробнича організаційно-методична практика в початковій школі | програма | |
| ООК 10.02 | виробнича переддипломна практика | програма | |
| ООК 11 | Кваліфікаційна робота | ||
| ООК 12 | Атестація | ||















