Підтримка, розвиток, удосконалення освітнього середовища початкової школи

16 жовтня завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’янець-Подільського національного університет імені Івана Огієнка Наталія Мєлєкєсцева та доцент цієї ж кафедри Наталія Гудима провели науково-методичний семінар «Освітнє середовище початкової школи: підтримка, розвиток, удосконалення» для вчителів початкових класів і вихователів груп продовженого дня Камʼянець-Подільського ліцею 14.
У межах семінару організовано моніторинг освітніх програм Початкова освіта першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти. До оцінювання освітніх програм залучено професіоналів-практиків, зокрема вчителів початкових класів, оскільки саме педагог знає, які методики “працюють” у реальному класі, які матеріали доступні та зрозумілі дітям, а які — лише гарна теорія.
Окреслили питання інклюзії, роботи з батьками, використання цифрових інструментів, оцінювання навчальних досягнень, а також особливостей роботи вчителя початкових класів не лише в умовах Нової української школи, а й за навчальною програмою «Інтелект України».
Моніторинг освітніх програм із професіоналами-практиками — це не просто бажання, а необхідність. Це шлях до створення справді якісної, живої та ефективної програми, яка готує сильних, компетентних учителів для наших дітей!
Педагоги отримали сертифікати за роботу у науково-методичному семінарі. Дякуємо Ірині Пасхаліс, заступникові директора Камʼянець-Подільського ліцею 14, за організацію семінару і, як завжди, гостинність та позитивне налаштування. Успіхів у професійному зростанні усім нам!