Науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик початкової освіти в проєкті!

21 червня 2022 року на платформі Zoom науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик початкової освіти (спікер – доц. Гудима Наталія, учасники – проф. Бахмат Наталія, доц. Мєлєкєсцева Наталія, ст.викл. Ковальчук Ольга, асист. Довгань Олена) Камʼянець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка взяли участь у координаційній зустрічі із представниками The LEGO Foundation для закладів вищої та післядипломної педагогічної освіти. Під час заходу були представлені більше 40 закладів освіти України.
Міністерство освіти і науки України співпрацює з Тhe LEGO Foundation (Королівство Данія) з 2010 року з моменту підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом The LEGO Foundation.
Метою діяльності фонду The LEGO Foundation в Україні є упровадження ігрових і діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів загальної середньої та вищої освіти з метою всебічного розвитку дитини, формування у неї наскрізних умінь, що забезпечують у майбутньому здатність особистості успішно навчатися, мислити креативно, бути відповідальним громадянином, з метою переосмислення змін під час підготовки майбутніх учителів початкових класів.
The LEGO Foundation передбачає підтримку імплементації реформи в початковій школі шляхом проведення навчань і супроводжувальних тренінгів для педагогів кафедри теорії та методик початкової освіти щодо реалізації діяльнісного підходу в освітньому просторі НУШ. The LEGO Foundation здійснюватиме методичний та менторський супровід науково-педагогічних працівників кафедри через упровадження навчальних дисциплін «Навчання через гру», «Діяльнісний підхід у початковій школі» у нашому виші.
Шлях співпраці науково-педагогічних працівників нашого закладу освіти з організацією The LEGO Foundation є досить цікавим з точки зору структури, системи роботи, залучення до процесу змін під час підготовки майбутніх учителів початкових класів і підтримки діяльності фонду Міністерством освіти і науки України, що дає змогу здійснювати не точкові короткотривалі ініціативи, а системні глибокі зміни.