10 січня 2020 року на базі Слобідкорахнівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів за участі вчителів початкових класів Маківського НВК, Шатавського НВК, Чечельницької ЗОШ проведено науково-педагогічними працівниками кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка науково-практичний семінар “Компетентний учитель початкових класів ‒ запорука якісної освіти”. Взяло участь 40 учителів. Гудима Н., завідувач кафедри, провела ранкове коло, познайомивши усіх учасників; представила діяльність кафедри в умовах НУШ; розкрила тему “Комунікативно-діяльнісний підхід в організації мовно-літературної освітньої галузі початкової школи”; практично ознайомила із інноваційним методом Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно. Мєлєкєсцева Н., к. філол. н., доцент, обґрунтувала технологію розвитку критичного мислення молодших школярів, зокрема стратегії роботи з художнім твором. Із великим захопленням учителі сприймали тему “Діяльнісний підхід у формуванні математичної компетентності молодших школярів: вивчення таблиці множення”, яку підготувала асистент Довгань О. Школа має тісну співпрацю із Польщею, тому Олинець Т., к. пед. н., ст. викладач кафедри, наголосила на формуванні кроскультурних цінностей педагога й учнів у сучасній освітній парадигмі. Московчук Л., к. пед. н., ст. викладач кафедри, у свою чергу, розкрила питання формування етнокультурної особистості молодшого школяра в умовах НУШ. Важливим аспектом НУШ є педагогіка партнерства. Ковальчук О., к. пед. н., ст. викладач кафедри, розкрила основні форми взаємодії вчителя, учнів і батьків. А Ковальчук А., ст. викладач кафедри, провів майстер-клас із виготовлення ляльки-кутасика, у якому взяли участь учні початкових класів із своїми батьками, вчителі та студенти 2 курсу спеціальності Початкова освіта. Ми довели, що Педагогіка партнерства в дії. Теми актуальні та потрібні у сучасному освітньому процесі. Учасники семінару отримали сертифікати. Дякуємо директору школи, Сидорчуку М., учителям за запрошення та віримо у співпрацю і надалі.