ПРОФЕСІОНАЛІЗМ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ

Формування професійних здібностей майбутніх учителів початкових класів є критично важливим аспектор розвитку особистості. Вчителі повинні бути підготовленими до викликів сучасної освіти: впровадження інновацій, використання інтерактивних методик та розвиток креативності учнів. Вони також відіграють ключову роль у формуванні критичного мислення, соціальних компетентностей і патріотичних цінностей, що є важливими для виховання нових поколінь громадян.

29-30 квітня 2024 року за ініціативи колективу кафедри теорії та методик початкової освіти і комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» в  Кам’янець-Подільському національному університеті відбувся  науково-методичний семінар, присвячений підготовці вчителів початкових класів до інноваційних викликів.

Серед спікерів – провідні фахівці галузі освіти. Наталія БАХМАТ, завідувач кафедри, професор, розкрила зміст проєктної культури як ключа до інновацій у школах. Галина ДАВИДЕНКО, директорка КУ Дунаєвецької міської ради “Центр професійного розвитку педагогічних працівників”, наголосила на важливості безперервного професійного розвитку. Олена ДОВГАНЬ, асистент кафедри, провела майстер-клас з соціально-емоційного навчання “Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання кейс-технології на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”. А Наталія ДАРМОГРАЙ, координаторка роботи фахових спільнот учителів біології, хімії, основ здоров’я, початкових класів, географії, мистецтва, фахівців корекційного та індивідуального навчання, інклюзивної освіти, обговорила особливості формування фінансової грамотності серед молодших школярів. Слухачами та учасниками майстер-класів мали можливість стати здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, де отримали ще одну яскраву можливітсь попрактикувати та удосконалити власні професійні здібності.

Захід став платформою для обміну досвідом, де кожен учасник зміг отримати відповіді на питання щодо викликів сучасної освіти.

ПРОГРАМА науково-методичного семінару «Професіоналізм майбутнього вчителя початкових класів: інноваційні освітні практики» 29-30 квітня 2024 року