кандидат філологічних наук, доцент кафедри, заступник декана з наукової роботи та міжнародних зв’язків
Закінчила Кам’янець-Подільський державний університет за спеціальністю Початкове навчання та здобула кваліфікацію вчителя початкових класів і англійської мови (2004).
Навчалася в магістратурі Кам’янець-Подільського державного університету та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки і методик викладання в початкових класах (2005), викладача англійської мови і зарубіжної літератури (2006).
З 2004 по 2010 рр. працювала вчителем англійської мови Кам’янець-Подільської СЗОШ І-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням інформатики.
З 2007 р. – на викладацькій роботі в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.
Навчалася в аспірантурі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за спеціальністю 10.02.01 – українська мова. Захистила кандидатську дисертацію на вченій раді Одеського національного університету імені І. І. Мечникова «Реалізація предикатів наявності / відсутності в семантико-синтаксичній структурі речення» (2013).
Викладає українську мову (за професійним спрямуванням), дитячу літературу та виразне читання в початковій школі, методику навчання іноземної мови в початковій школі, теоретичні основи початкового курсу англійської мови, шкільний курс англійської мови в початковій школі, англійську дитячу літературу в початковій школі, технології вивчення англомовної освітньої галузі в початковій школі, медіаграмотність у початковій школі.
Керує написанням курсових і дипломних робіт, студентською науковою проблемною групою «Актуальні проблеми методики викладання української та іноземної мови в початкових класах», педагогічною практикою студентів факультету.
Наукова і громадська робота: з 2015 р. – секретар вченої ради педагогічного факультету, 2017-2018 н.р. – факультетський керівник практики зі спеціальності Початкова освіта, 2020 р. (ІІ семестр) – заступник декана з міжнародних зв’язків.
Автор понад 120 наукових публікацій; навчально-методичних посібників: «Практична фонетика англійської мови» (у співавт., 2010), «Педагогічна асистентська практика: програма та методичні рекомендації до організації та проведення практики для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 013 Початкова освіта» (у співавт., 2018), «Навчально-виховна практика в початковій школі: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 013 Початкова освіта» (у співавт., 2019), «Педагогічна практика в початковій школі: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «магістр» спеціальності 012 Дошкільна освіта» (за освітньою програмою Дошкільна освіта) з додатковою спеціальністю 013 Початкова освіта (у співавт., 2019), «Виробнича (педагогічна) практика: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта» (у співавт., 2019); «Виробнича практика з англійської / німецької мови в початковій школі: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «магістр» спеціальності 013 Початкова освіта з додатковою спеціальністю 014 Середня освіта (Мова і література (англійська / німецька)» (у співавт., 2020); «Навчальна пропедевтична практика в закладах початкової освіти: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 013 Початкова освіта денної та заочної форм навчання» (у співавт., 2020); «Навчальна педагогічна практика в закладах початкової освіти. Програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «бакалавр» спеціальності 013 Початкова освіта» (у співавт., 2020); «Виробнича організаційно-методична практика в початковій школі: програма і методичні рекомендації до організації та проведення практики здобувачів рівня вищої освіти «магістр» спеціальності 013 Початкова освіта» (у співавт., 2021); словника «Тлумачний словник шкільної лексики (початкова школа)» (у співавт., 2018); монографій: «Реалізація предикатів наявності / відсутності в семантико-синтаксичній структурі речення» (2018), «Педагогічний факультет: історія та сучасність» (у співавт., 2018), «Фахова підготовка вчителя початкової школи в умовах реформування освіти» (у співавт., 2020, 2021).
Постійно підвищує свій професійний рівень: бере участь у міжнародних стажуваннях (Польща, м. Краків, 2018; Польща, м. Лодзь, Словаччина, 2020), міжнародних проєктах («Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність», IREX, 2020; «Програма вдосконалення викладання у вищій освіті України» (Teaching Excellence), 2021). Склала міжнародні іспити: Teaching Knowledge Test (module 1, 2018); Teaching Knowledge Test (module 2, 2021); Pearson Test on English General (CEF B2), 2021., Teaching Knowledge Test (module 3, 2021)
Наталія Василівна також має досвід роботи з іноземними студентами. Викладає на підготовчому відділенні для іноземних громадян та осіб без громадянства в Камʼянець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.
Наукові інтереси Мєлєкєсцевої Н.В. зосереджені на семантичному синтаксисі сучасної української літературної мови, актуальних питаннях методики навчання української та іноземної мов у початковій школі, дитячій літературі, теоретичній та практичній фонетиці англійської мови.
Список наукових праць Мєлєкєсцевої Н.В. за 2019-2024 н. р.
E-mail: melekesceva@kpnu.edu.ua