Ліна Кучинська – здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічного факультету спеціальності Початкова освіта.
Чому вирішили обрати саме педагогічний факультету К-ПНУ, зокрема спеціальність Початкова освіта?
Вибір педагогічного факультету К-ПНУ, зокрема спеціальності Початкова освіта, був для мене свідомим кроком. Із дитинства я мріяла стати вчителем і завжди проявляла інтерес до роботи з дітьми. Для мене важливими є допомога їхньому розвитку та закладання фундаменту знань. К-ПНУ пропонує чудові можливості для самореалізації в педагогіці, тому я впевнена, що це був правильний вибір.
Чи відбулись якісь професійні чи особисті зміни завдяки навчанню?
Безумовно, навчання на педагогічному факультеті сформувало мене як фахівця. Теоретичні знання та практичні вміння, здобуті під час навчання на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти, зокрема під час практичної підготовки, дали мені чітке розуміння того, як ефективно працювати з дітьми, будувати освітній процес й адаптувати методи викладання відповідно до потреб учнів. Завдяки цьому я стала більш упевненою у своїх силах і здобула важливі інструменти для роботи в школі.
Розкажіть про Вашу наукову діяльність. Яким своїм досягненням Ви пишаєтесь найбільше?
Під час навчання я завжди виявляла інтерес до наукової роботи. Неодноразово брала участь у науково-практичних студентських конференціях, про що свідчать отримані сертифікати. За результатами наших наукових досліджень (керівник – кандидат філологічних наук, доцент Наталія Гудима) написано низку наукових статей, які опубліковані в наукових виданнях нашого університету та інших ЗВО. Активна наукова робота в університеті стала для мене неоціненною частиною навчання й розвитку, адже я навчилася критично мислити, аналізувати різні питання й шукати інноваційні рішення, що дуже важливо для професії педагога. Особливо пишаюся тим, що посіла призове місце на Всеукраїнському студентсько-професійному творчому конкурсі наукових робіт.
Ви посіли призове місце на Всеукраїнському студентському професійному творчому конкурсі наукових робіт зі спеціальності 013 Початкова освіта з темою «Формування правописної компетентності здобувачів початкової освіти на засадах комунікативно-діяльнісного підходу» (керівник – кандидат філологічних наук, доцент Наталія Гудима). Які враження від участі в конкурсі? Поділіться інформацією про свою конкурсну роботу.
Участь у Всеукраїнському конкурсі стала для мене надзвичайно цінним і цікавим досвідом. Я дуже вдячна своєму науковому керівнику, доценту Наталії Гудимі та всім викладачам кафедри за підтримку та професійні поради під час підготовки наукової роботи.
Метою нашого наукового дослідження було теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка методики формування правописної компетентності молодших школярів на засадах комунікативно-діяльнісного підходу. Гіпотеза дослідження ґрунтувалася на припущені, що процес розвитку правописної компетентності здобувачів початкової освіти буде ефективним, якщо на уроках мовно-літературної галузі поетапно використовувати інтерактивні вправи репродуктивно-творчого та дослідницького характеру. Результати експериментального дослідження, яке проводилося на базі Кам’янець-Подільського ліцею №3, підтвердили нашу гіпотезу.
Враження від участі в конкурсі – тільки позитивні. Цікавою була дискусія після представлення роботи, деякі питання стали поштовхом до нових досліджень, над якими вже працюю в контексті кваліфікаційного дослідження.
Чим Вас приваблює наукова діяльність? Що плануєте ще досліджувати?
Наукова діяльність для мене – це можливість постійно вчитися та розвиватися. Наукові дослідження допомагають зрозуміти, як ефективніше навчати дітей, адаптувати програми до сучасних вимог і впроваджувати нові методи навчання.
Надалі я планую досліджувати інноваційні методи та прийоми роботи з дітьми з ООП.
Чим займаєтеся у вільний від навчання час? Що Вас надихає?
У вільний від навчання час я люблю дивитися фільми, читати книги. Найбільше мене надихають мої рідні люди, які завжди вірять в мене і в будь-якій ситуації підтримують мене.
Чи плануєте працювати за фахом?
Так, звичайно, адже мріяла про це ще з дитинства. Про те, що зробила правильний вибір професії, переконалася ще під час проходження практики. Також усвідомила, наскільки важливою та відповідальною є професія вчителя початкових класів, адже коли у тебе в руках дитячі серця, ти не маєш права схибити.
Яку мрію бажаєте втілити найближчим часом?
Я маю одну мрію, спільну для всіх українців, — мир і злагода в нашій країні. Це найважливіше бажання, яке зараз об’єднує нас усіх.
Що б Ви побажали нашим студентам і викладачам?
Студентам бажаю ніколи не здаватися і вірити у свої сили. Час навчання — це можливість не лише здобути знання, але й сформувати себе як майбутнього педагога. Пам’ятайте, що кожна нова навичка допоможе вам у майбутній роботі. А викладачам висловлюю щиру подяку за їхню підтримку й мудрість. Ви надихаєте та допомагаєте нам ставати кращими!