Підсумки наукового року 2024

В межах звітної наукової конфененції науково-педагогічні працівники К-ПНУ імені Івана Огієнка члени кафедри теорії та методик початкової освіти обговорювали доповіді, що висвітлювали ключові аспекти розвитку початкової освіти у контексті сучасних викликів.
Учасники конференції розглянули низку важливих тем. Розкриваючи їх: доповідачі акцентували увагу на цифрових технологіях як інструменті підтримки інклюзивного навчання; обговорили активні методи навчання читання; розглянули шляхи інтеграції принципів сталого розвитку у навчальні програми; дослідили роль технологій у вихованні молодших школярів; окреслили ефективні методи розвитку лідерських якостей учнів; проаналізували значення гуманістичного підходу в освіті; розглянули шляхи ефективної співпраці між учителем, учнем та батьками; обговорено важливість формування історичної пам’яті через літературу; акцентували увагу на національно орієнтованому змісті освітніх матеріалів; розкрили переваги методу shadowing на уроках іноземної мови в початковій школі; висвітлили особливості підготовки вчителів у цифрову епоху.
Учасники конференції дійшли висновку, що інтеграція новітніх технологій, формування ціннісних орієнтирів та впровадження партнерської педагогіки є ключовими напрямами розвитку початкової освіти. Важливість цих питань підтверджує необхідність подальших досліджень та активної наукової співпраці.
Конференція стала не лише майданчиком для обміну науковими ідеями, а й платформою для розробки практичних рекомендацій щодо вдосконалення освітнього процесу у початковій школі. Вітаємо всіх учасників з успішними доповідями та бажаємо подальших наукових здобутків!