15 квітня 2024 року відбулося розширене засідання кафедри теорії та методик початкової освіти в змішаному форматі, в якому очно взяли участь директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Кам’янець-Подільської міської ради Сергій Морозюк та консультант цього ж центру, модератор професійних спільнот учителів початкових класів і вихователів груп продовженого дня Аліна Оксанюк. з іїхньої ініціативи на засіданні було висунуто пропозиції, спрямовані на покращення підготовки майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, було запропоновано додати обов’язковий компонент, який сприятиме глибшому вивченню мистецької освітньої галузі в початковій школі за допомогою інноваційних технологій. Також було наголошено на необхідності впровадження у навчальний процес тренінгів, круглих столів та воркшопів за участю вчителів-практиків, що допоможе студентам краще ознайомитися з реальними викликами професії. За результатами обговорення було прийнято рішення додати курс «Інноваційні технології вивчення мистецтва в початковій школі» обсягом 3,5 кредити ЄКТС із формою підсумкового контролю у вигляді екзамену. Пропозиція щодо організації тренінгів та інших інтерактивних заходів також була підтримана.
Наталія Дармограй, консультантка Центру професійного розвитку педагогічних працівників (ЦПРПП) Дунаєвецької міської ради, та Галина Давиденко, директорка цієї ж установи. Під час засідання було висунуто кілька важливих пропозицій щодо оптимізації практичної підготовки студентів. Зокрема, було запропоновано перерозподілити завдання у межах двох виробничих практик. Організаційно-методична практика в початковій школі тепер буде зосереджена на виконанні завдань, пов’язаних із організаційно-методичною роботою майбутніх учителів. Натомість переддипломна практика охопить вивчення документації Центру професійного розвитку педагогів, участь у засіданнях професійної спільноти вчителів початкових класів, а також завершення роботи над кваліфікаційною роботою. Окрім того, було підтримано пропозицію продовжувати проведення методичних заходів за участі вчителів початкових класів Дунаєвеччини, що має підвищити якість практичної підготовки майбутніх фахівців. Результатом обговорення стало оновлення змістового наповнення двох виробничих практик, а також продовження співпраці з вчителями початкових класів у межах наявних угод.
Вчителька початкових класів та польської мови Кам’янець-Подільського ліцею №13 Катерина Маланчук висунула важливу пропозицію щодо удосконалення освітнього процесу. Вона наголосила на необхідності проведення проблемних лекцій, лекцій-візуалізацій та майстер-класів за участю досвідчених науковців і вчителів-практиків. За результатами обговорення, на 2024-2025 навчальний рік заплановано цілу серію таких заходів, що покликані підвищити рівень підготовки майбутніх педагогів та надати їм можливість ознайомитися з новітніми методиками і практичним досвідом професіоналів.
У форматі онлайн-засідання також взяли участь провідні науковці у сфері педагогіки: доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри Олена Матвієнко (Український державний університет імені Михайла Драгоманова), доктор педагогічних наук, професор Людмила Гаврілова (ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»), доктор педагогічних наук, професор Ірина Садова (Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка), та професор Ядвіґа Дашковська-Тобяш (Жешувський Університет, Польща). Важливим питанням засідання стало вдосконалення освітніх програм підготовки майбутніх учителів початкових класів. Учасники обговорили важливість підсилення психолого-педагогічної підготовки вчителів. Було запропоновано збільшити кількість кредитів на обов’язкові освітні компоненти, що відповідають за цю підготовку, зокрема у рамках спеціальності «Початкова освіта» (013) згідно з державним стандартом вищої освіти. Також було висловлено ідею продовжувати практику проведення гостьових лекцій відомих науковців, що сприятиме покращенню якості навчання. Серед інших пропозицій – подальша організація спільних наукових конференцій та заходів для реалізації програм академічної мобільності. За результатами засідання було прийнято рішення збільшити кількість кредитів на курс «Актуальні питання сучасної педагогіки та психології» з 3 до 4 ЄКТС, зберігаючи попередню форму семестрового контролю. Пропозиції щодо проведення гостьових лекцій та організації інтернаціональних заходів також були прийняті до реалізації.