Моніторинг освітніх програм: онлайн-обговорення з науковцями щодо удосконалення програми «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня

   25 грудня 2023 року відбулася онлайн-зустріч зі стейкголдерами, присвячена обговоренню освітньої програми спеціальності «Початкова освіта» другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Захід проводився в межах моніторингу освітніх програм та реалізації освітньої діяльності.
   У зустрічі взяли участь провідні науковці з різних вищих навчальних закладів України: Олена МАТВІЄНКО – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки Українського державного університету імені Михайла Драгоманова; Людмила ГАВРИЛОВА – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»; Ірина САДОВА – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; Світлана РОМАНЮК – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
   Гарант освітньої програми другого (магістерського) рівня, професор Наталія БАХМАТ, яка очолює кафедру теорії та методик початкової освіти, представила ключові складові освітньо-професійної програми. Вона детально зупинилася на змісті, компетентностях і результатах навчання, що відповідають сучасним вимогам і стандартам, включно з професійним стандартом вчителя початкових класів.
    Під час зустрічі було озвучено низку пропозицій, які мають на меті підвищити якість підготовки майбутніх учителів: упровадження інноваційних методів і цифрових технологій у навчальний процес, що сприятиме розвитку професійних компетентностей студентів; розширення вибіркових освітніх компонентів новими дисциплінами, які допоможуть формувати лідерські якості у майбутніх педагогів.
   За результатами обговорення було вирішено, що науково-педагогічні працівники врахують побажання та рекомендації учасників щодо змісту освітніх компонентів. Це важливий крок на шляху до вдосконалення підготовки педагогів, які здатні ефективно працювати в сучасних умовах цифрового суспільства.