Сівак Наталя, студентка 3 курсу педагогічного факультету, поділилася враженнями про педагогічну практику на звітній конференції, яка відбулася 24 лютого 2021 року: «В системі підготовки вчителя важливе місце належить педагогічній практиці. Нам, студентам спеціальності 013 Початкова освіта, дуже пощастило практикуватись в найкращих школах м. Кам’янець-Подільського. Нашим завданням було спостереження за роботою вчителя англійської мови в початковій школі, а також набуття умінь та навичок на уроках англійської мови у роботі з учнями. Здобувачі вищої освіти були на практиці в: 1) Кам’янець-Подільському навчально-виховному комплексі №14 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови та гімназії Хмельницької області (Бойчук Вікторія, Дмитращук Іоанна, Сівак Наталія, Копач Ольга, Харламова Валерія. Науковий керівник практики ‒ Мєлєкєсцева Наталія Василівна); 2) Кам’янець-Подільському НВК №9 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І -ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв Хмельницької області (Матіяш Ольга, Ничвидюк Олександра, Репей Марина, Робур Мар’яна, Сумарук Вікторія. Науковий керівник практики ‒ Мєлєкєсцева Наталія Василівна); 3) Кам’янець-Подільській загальноосвітній школі № 16 І-ІІІ ступенів Хмельницької області (Баб’юк Аліна, Власюк Ольга, Войцехівська Вікторія, Льода Тетяна, Маліновська Наталія. Науковий керівник практики ‒ Олинець Тетяна Василівна); 4) Кам’янець-Подільській загальноосвітній школі № 8 І-ІІІ ступенів Хмельницької області (Мельник Катерина, Нехаєва Олександра, Ситник Марія, Яворська Марія. Науковий керівник практики ‒ Довгань Олена Сергіївна). Вчителі англійської мови, за якими ми були закріплені, мають великий досвід роботи й високу фахову, методичну підготовку. Кабінети обладнані технічними засобами навчання, а також є досить велика кількість наочних посібників та методичної літератури. Практика поглибила, закріпила знання з фахових дисциплін, здобутих в університеті, дала змогу використати їх на практиці; виробила вміння застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів; закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, викликала бажання вдосконалювати свої педагогічні здібності. Нам дуже пощастило проходити практику під керівництвом першокласних вчителів та викладачів, які є яскравим прикладом для нас. Намагаємося переймати увесь досвід педагогічної діяльності наших наставників та додавати нове, креативне в навчальні будні».
Недавні записи
- Професор Наталія Бахмат – член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України
- ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Українська та іноземні мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання»
- Конференція «eTwinning – Україна: результати 2024 року та перспективи і завдання 2025 року»
- Формулювання відповідей закладу вищої освіти на звіт ЕГ та експертний висновок ГЕР у процесі акредитації освітньої програми
- Панельна дискусія «Освітні пріоритети Огієнкового Університету в цілях сталого розвитку».
Архіви
- Лютий 2025
- Січень 2025
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Липень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Січень 2024
- Грудень 2023
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Серпень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Вересень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
- Грудень 2020
- Листопад 2020
- Жовтень 2020
- Вересень 2020
- Травень 2020
- Квітень 2020
- Березень 2020
- Лютий 2020
- Січень 2020
- Грудень 2019
- Листопад 2019
- Жовтень 2019
- Вересень 2019
- Серпень 2019
- Травень 2019
- Квітень 2019
Категорії