Педагогічна практика 2021 очима студентів. Спогади та розмірковування

Сівак Наталя, студентка 3 курсу педагогічного факультету, поділилася враженнями про педагогічну практику на звітній конференції, яка відбулася 24 лютого 2021 року:  «В системі підготовки вчителя важливе місце належить педагогічній практиці. Нам, студентам спеціальності 013 Початкова освіта, дуже пощастило практикуватись в найкращих школах м. Кам’янець-Подільського. Нашим завданням було спостереження за роботою вчителя  англійської мови в початковій школі, а також  набуття умінь та навичок на уроках англійської мови у роботі з учнями. Здобувачі вищої освіти були на практиці в: 1) Кам’янець-Подільському навчально-виховному комплексі №14 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови та гімназії Хмельницької області (Бойчук Вікторія, Дмитращук Іоанна, Сівак Наталія, Копач Ольга, Харламова Валерія. Науковий керівник практики ‒ Мєлєкєсцева Наталія Василівна); 2) Кам’янець-Подільському НВК №9 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І -ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв Хмельницької області (Матіяш Ольга, Ничвидюк Олександра, Репей Марина, Робур Мар’яна, Сумарук Вікторія. Науковий керівник практики ‒ Мєлєкєсцева Наталія Василівна); 3) Кам’янець-Подільській загальноосвітній школі № 16 І-ІІІ ступенів Хмельницької області (Баб’юк Аліна, Власюк Ольга, Войцехівська Вікторія, Льода Тетяна, Маліновська Наталія. Науковий керівник практики ‒ Олинець Тетяна Василівна); 4) Кам’янець-Подільській загальноосвітній школі № 8 І-ІІІ ступенів Хмельницької області (Мельник Катерина, Нехаєва Олександра, Ситник Марія, Яворська Марія. Науковий керівник практики ‒ Довгань Олена Сергіївна). Вчителі англійської мови, за якими ми були закріплені, мають великий досвід роботи й високу фахову, методичну підготовку. Кабінети обладнані технічними засобами навчання, а також є досить велика кількість наочних посібників та методичної літератури. Практика поглибила, закріпила знан­ня з фахових  дисциплін, здобу­тих в університеті, дала змогу використати їх на прак­тиці; виробила вміння застосовувати різні методи й форми роботи, які ак­тивізують пізнавальну діяльність учнів; закріпила впевненість у правильності вибору професії й фаху, викликала бажання вдос­коналювати свої педагогічні здібності. Нам дуже пощастило проходити практику під керівництвом першокласних вчителів та викладачів, які є яскравим прикладом для нас. Намагаємося переймати увесь досвід педагогічної діяльності наших наставників та додавати нове, креативне в навчальні будні».